13 Ιουν 2022

Πρότυπο αίτησης προς δημόσια υπηρεσία για την αποδοχή του εφ' όρου ζωής πιστοποιητικού αναπηρίας

Εδώ περισσότερα. Για την εξυπηρέτηση των πολλών ακολούθων που αναζητούν το πρότυπο αίτησης επαναδημοσιεύεται το σχετικό κείμενο.

Πρότυπο αίτησης προς δημόσια υπηρεσία για την αποδοχή του εφ' όρου ζωής πιστοποιητικού αναπηρίας

Ο/Η κάτωθι υπογεγραμμένος/η ... του ... με αριθμό αστυνομικής ταυτότητας ... καταθέτω στην υπηρεσία ... το ακριβές αντίγραφο του εφ' όρου ζωής πιστοποιητικού αναπηρίας της ... υγειονομικής επιτροπής του ... αριθμός απόφασης ... ημερομηνία ... το οποίο νόμιμα έχω στην κατοχή μου ώστε να συμπεριληφθεί στο φάκελο μου και να χρησιμοποιηθεί από την υπηρεσία σας για κάθε νόμιμη χρήση. Στην περίπτωση που η υπηρεσία σας δεν κάνει δεκτό για οποιοδήποτε λόγο το εν λόγω πιστοποιητικό αναπηρίας μου παρακαλώ να με ενημερώσετε άμεσα εγγράφως, εντός της ορισμένης από το νόμο προθεσμίας, για τους λόγους για τους οποίους δεν δέχεστε το εν λόγω πιστοποιητικό αναπηρίας μου το οποίο ισχύει εφ' όρου ζωής μου, αναφέροντας επ' ακριβώς τους νόμους σύμφωνα με το γράμμα των οποίων απορρίπτεται το εν λόγω νόμιμο πιστοποιητικό αναπηρίας μου. Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου.

Το σημαντικότερο σημείο είναι η αδυναμία της οποιασδήποτε δημόσιας υπηρεσίας να απορρίψει το εν λόγω εφ' όρου ζωής πιστοποιητικό αναπηρίας σας. Μετά την αρχική κατάθεση της αίτησής πιθανότατα θα σας απαντήσουν γράφοντας γενικότητες και αοριστίες. Θα επανέλθετε με την ίδια αίτηση και θα την καταθέσετε εκ νέου στην δημόσια υπηρεσία, σημειώνοντας ότι προβαίνεται στην κατάθεση δεύτερης (όμοιου περιεχομένου) αίτησης σε συνέχεια της αρχικής, της οποίας την ημερομηνία κατάθεσης και τον αριθμό πρωτοκόλλου θα μνημονεύετε.

Είναι βέβαιο και απόλυτα νόμιμο να κάνουν δεκτό το εφ' όρου ζωής πιστοποιητικό αναπηρίας σας.

Πληροφορίες: 6992269969

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.