25 Ιουλ 2021

Στο δρόμο για το Τόκιο ο Μπάμπης Ταϊγιανίδης

Εδώ για το σύνολο του κειμένου της συνέντευξης για την εξυπηρέτηση των ανθρώπων με πρόβλημα ακοής και για το ηχητικό της.

Εδώ για να ακούσετε την συνέντευξη.

- Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ στην σελίδα μου τον αθλητή της κολύμβησης Μπάμπη Ταϊγιανίδη.

- Η απόφασή μου είναι να σταματήσω το κολύμπι. Θέλω να βοηθήσω στην ανάπτυξη του αθλήματος. Θα χρησιμοποιήσω την όποια εμπειρία έχω συγκεντρώσει όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω να δώσω την ευκαιρία στα νέα παιδιά να πάνε σε αγώνες. Αν ο Ταϊγιανίδης συνεχίσει να κολυμπάει πάντα θα έχει θέση στην εθνική ομάδα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τα νέα παιδιά που προσπαθούν και θέλουν να βγουν προς τα έξω, να μένουν πάντα πίσω. Δεν θα τους δοθεί ποτέ η δυνατότητα να λάβουν μέρος σε αγώνες. Αυτό συμβαίνει γιατί για εμάς δεν ισχύουν όσα ισχύουν για τους μη ανάπηρους αθλητές. Γι' αυτούς ισχύει πως αν πιάσεις το όριο πας στους αγώνες. Για εμάς υπάρχουν εμπόδια, ποσόστωση, οι θέσεις που η παγκόσμια ομοσπονδία δίνει σε εμάς. Δεν θέλω να στερήσω μια θέση σε ένα νέο παιδί που έχει όνειρα. Για μένα τα όνειρά μου έγιναν πραγματικότητα στο μέγιστο βαθμό. Θα σταματήσω αμέσως μετά την ολυμπιάδα. Τι πιο όμορφο! Θα δώσω την θέση μου σ' ένα νέο παιδί. Θέλω να βρω νέα παιδιά να γίνουν αθλητές. Να προσπαθήσω να δημιουργήσω μια ανάπτυξη. Έτσι θα υπάρξει και συνέχεια με νίκες στην κολύμβηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.