17 Ιουλ 2019

Το πρότυπο της αίτησης προς την δημόσια υπηρεσία για την αποδοχή του εν ισχύ εφ' όρου ζωής πιστοποιητικού αναπηρίας σας

Για τη διευκόλυνση των ανθρώπων με αναπηρία επαναδημοσιεύω το πρότυπο της αίτησης που πρέπει να καταθέσουν σε κάθε δημόσια υπηρεσία, στην περίπτωση που δεν κάνει δεκτό το ισχυρό έναντι όλων εφ' όρου ζωής πιστοποιητικό αναπηρίας τους που έχει εκδοθεί πριν την 1-9-2011 ή τη γνωμάτευση Α.Σ.Υ.Ε., Α.Ν.Υ.Ε., Α.Α.Υ.Ε., Ανώτατης Υγειονομικής Επιτροπής της Ελληνικής Αστυνομίας και Ανώτατης Υγειονομικής Επιτροπής του Πυροσβεστικού Σώματος.

Με αυτήν αιτήστε να εκδοθεί απαντητική στην αίτηση σας επιστολή, στην οποία τεκμηριωμένα θα αναγράφονται οι λόγοι για τους οποίους δεν κάνει δεκτό το πιστοποιητικό - γνωμάτευση αναπηρίας σας και οι νόμοι που επιτρέπουν σε μια δημόσια υπηρεσία να απορρίψει το εν λόγω νόμιμο έγγραφο του ελληνικού κράτους, το οποίο ισχύει έναντι όλων, και έως την ημερομηνία λήξης του, παράγει διαρκώς νόμιμα αποτελέσματα υπέρ του κατόχου της.

Πρότυπο αίτησης

Ο/Η κάτωθι υπογεγραμμένος/η . του . με αριθμό αστυνομικής ταυτότητας . καταθέτω στην υπηρεσία . το ακριβές αντίγραφο του εφ' όρου ζωής πιστοποιητικού αναπηρίας της . υγειονομικής επιτροπής του . αριθμός απόφασης . ημερομηνία . το οποίο νόμιμα έχω στην κατοχή μου ώστε να συμπεριληφθεί στο φάκελο μου και να χρησιμοποιηθεί από την υπηρεσία σας για κάθε νόμιμη χρήση. Στην περίπτωση που η υπηρεσία σας δεν κάνει δεκτό για οποιοδήποτε λόγο το εν λόγω πιστοποιητικό αναπηρίας μου παρακαλώ να με ενημερώσετε άμεσα εγγράφως, εντός της ορισμένης από το νόμο προθεσμίας, για τους λόγους για τους οποίους δεν δέχεστε το εν λόγω πιστοποιητικό αναπηρίας μου το οποίο ισχύει εφ' όρου ζωής μου, αναφέροντας επ' ακριβώς τους νόμους σύμφωνα με το γράμμα των οποίων απορρίπτεται το εν λόγω νόμιμο πιστοποιητικό αναπηρίας μου. Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου.

Επισκεφτείτε τη σελίδα Τάκης Αλεξανδράκης στο facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.