7 Νοε 2019

Τάκης Αλεξανδράκης: Στόχος μου η προσβασιμότητα για όλους σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής

Τάκης Αλεξανδράκης: Στόχος μου η προσβασιμότητα για όλους σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής

Τα θέματα που επιλέγει η δημοσιογράφος Λίνα Γιάναρου για τα άρθρα της στην εφημερίδα Καθημερινή είναι ξεχωριστά, ιδιαίτερα και ο επαγγελματικός τρόπος με τον οποίο τα προσεγγίζει την έχει ανεβάσει ψηλά στην εκτίμηση του αναγνωστικού κοινού. Έχω τη χαρά και την τιμή να έχει ασχοληθεί με ορισμένα θέματα που ξεκίνησαν από τη δράση μου. Πρόσφατα, στο φύλλο της εφημερίδας "Καθημερινή της Κυριακής" της 4ης Νοέμβρη 2019 στο άρθρο της με τίτλο "Αγγίζοντας» κάθε φάση στο παρκέ" αναφέρθηκε στη νέα μου προσπάθεια που εντάσσεται στο πλαίσιο της δράσης μου για την επίτευξη προσβασιμότητας για όλους σε κάθε έκφανση της ζωής. Μια μέθοδο που συνδυάζει τη φωνητική περιγραφή της εξέλιξης του αγώνα, με υπόδειξη της ακριβούς θέσης που αυτή εξελίσσεται επί ενός 3d ανάγλυφου μοντέλου γηπέδου, την οποία εκτελεί ένας εξοικειωμένος με τον τυφλό, εθελοντής βοηθός. Ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα του άρθρου της αναφέρει: "Το στοίχημα της απτικής παρακολούθησης μπάσκετ είχε πετύχει. Ο αναπληρωτής καθηγητής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Μανώλης Μαραβελάκης σχεδίασε το 3D μοντέλο στο Εργαστήριο Σχεδιομελέτης & Κατεργασιών, το οποίο εκτυπώθηκε τρισδιάστατα στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σπάρτης. «Η εμπειρία με ενθουσίασε», λέει στην «Κ» ο Τάκης Αλεξανδράκης. «Εκτός του ότι είχα την περιγραφή, μέσω του ταμπλό ήξερα πώς κινείται το παιχνίδι. Ήταν εντυπωσιακό γιατί ήταν πολύ ρεαλιστικό. Μου έδινε όλη την πληροφορία που μπορούσα να έχω, μου “μείωνε” την αναπηρία κατά πολύ». Διαβάστε το σύνολο του άρθρου από τον ιστότοπο της Καθημερινής της Κυριακής πατώντας εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.