15 Απρ 2021

Ο άνθρωπος με αναπηρία πρέπει να εμβολιαστεί μαζί με τον φροντιστή του - Για την ασφάλεια και την ελευθερία του

Ο άνθρωπος με αναπηρία πρέπει να εμβολιαστεί μαζί με τον φροντιστή του - Για την ασφάλεια και την ελευθερία του

Για το σύνολο του κειμένου της συνέντευξης για την εξυπηρέτηση των ανθρώπων με πρόβλημα ακοής και για το ηχητικό της πατήστε εδώ.

Πατήστε εδώ για να ακούσετε απευθείας την συνέντευξη.

Ο κ. Ι. Κοτσιρίλος, άνθρωπος με αναπηρία εξαιτίας σκλήρυνσης κατά πλάκας, εκφράζει τον προβληματισμό του για τους κινδύνους που επιφέρει η καθυστέρηση του εμβολιασμού της συζύγου του, η οποία τον φροντίζει. Αν και ο ίδιος θα εμβολιαστεί άμεσα, εξαιτίας της αναπηρίας του, η σύζυγός του που βρίσκεται σε διαρκή επαφή μαζί της δεν προβλέπεται να εμβολιαστεί. μαζί του. Επομένως, παραμένει ο κίνδυνος της μόλυνσης της συζύγου του από τον κορονοϊό, γεγονός που απειλεί τελικά και τον αδύναμο οργανισμό του, συνεπεία της άμεσης και διαρκούς επαφής τους. Επιπλέον τονίζει πως η μετακινήσεις τους περιορίζονται μιας και η σύζυγός του δεν προβλέπεται να εμβολιαστεί σύντομα. Άρα η ελευθερία που προσφέρει στον ίδιο ο εμβολιασμός εξανεμίζεται εκ των πραγμάτων.

- Ο κ. Ιωάννης Κοτσιρίλος επικοινωνεί μέσω της σελίδας μου μαζί μου όπως πάρα πολλοί άλλοι φίλοι, με στόχο την ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων επί των σοβαρών θεμάτων και των κοινών μας προβλημάτων. Θα αναφερθεί στο ζήτημα του εμβολιασμού, την προστασία του οποίου έχουμε ως ομάδα μεγαλύτερη ανάγκη, εξαιτίας των αναπηριών μας.

- Έχω 80% και πάνω ποσοστό κινητικής αναπηρίας εξαιτίας σκλήρυνσης κατά πλάκας. Με χαρά θα εμβολιαστώ άμεσα. Η σύζυγος και φροντιστής μου δεν προβλέπεται να εμβολιαστεί σύντομα, γεγονός που περιορίζει την δυνατότητα μετακινήσεών μας. Ο εμβολιασμός μου αποτελεί το εισιτήριο για την ελευθερία μου αλλά χωρίς το στήριγμά μου, την σύζυγό μου δίπλα μου, την οποία έχω πάντα ανάγκη να με υποστηρίζει, η ελευθερία μου τελικά θα είναι μισή.

Για το σύνολο του κειμένου της συνέντευξης για την εξυπηρέτηση των ανθρώπων με πρόβλημα ακοής και για το ηχητικό της πατήστε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.